اثر بخشی سازمانها در گرو توجه به منابع انسانی است.
کلیه کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور تحت پوشش کامل بیمه طلایی درمان قرار گرفتند.

یزدفردا "سرویس خبر:دکتر محمد آریامنش معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان سنجش آموزش کشور درگفتگو با خبرنگاران خبرداد: به منظور تکریم کارکنان خدوم و صدیق سازمان سنجش، کلیه کارکنان سازمان سنجش و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش کامل بیمه درمانی طلایی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: که این اولین مرکز و سازمان علمی اجرایی در آموزش عالی کشور است که مشمول این خدمات ارزنده شده است.

آریامنش فعالیت های سازمان سنجش را ملی و فراملی دانسته و توجه به منابع انسانی در این حوزه را بسیار حساس و از مهمترین برنامه های سازمان سنجش دانست و اظهار داشت : به همین منظور بر اساس پی گیری های انجام شده کلیه کارکنان سازمان سنجش و افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش کامل بیمه درمان طلایی قرارگرفتند.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان سنجش تاکید کرد: برای هر فرد بطور جداگانه یک کارت درمان طلایی صادر شده و همکاران ما در صورت مراجعه به هر مرکز درمانی طرف قرارداد بطور رایگان پذیرش و درمان خواهند شد و در صورت مراجعه به سایر مراکز درمانی نیز هزینه درمان آنان توسط بیمه طرف قرارداد کامل و بدون سقف پرداخت خواهد شد.

آریامنش توجه به منزلت و شخصیت کارکنان در هر سازمان را جزء اصولی ترین مولفه های بهره وری دانست و افزود:اعتقاد داریم که بدون ارتباط معنوی و حفظ حرمت و منزلت کارکنان و بدون توجه به خواسته های منطقی آنان نمی شود انتظار کارایی مطلوب را داشت.

معاون سازمان سنجش گفت: که تقویت فرهنگ مدیریت مشارکتی و توجه به رفاه عموم طبقات مختلف پرسنلی با یک نگاه عادلانه می تواند منشائ تحولات سازنده در سازمانهای علمی و اجرایی شود.

وی  در ادامه افزود: که باید فرصت داده شود ایده های نو بدون اینکه بلافاصله از جنبه صحت مورد قضاوت قرار گیرند ارائه شوند.

آریا منش گفت"به همان نسبت که سازمانها از کارکنان خود توقع عملکرد مطلوب دارند سازمانها نیز باید به تقویت برنامه های رفاهی و مشکلات زندگی کارکنان توجه بیشتری نمایند.

وی امنیت شغلی، برخورداری از حد اقل امور رفاهی و برطرف نمودن دغدغه های روزمره شغلی کارکنان را از مهمترین وظیفه مدیران دانست و گفت: نباید با کج اندیشی در برنامه ریزی ها موجبات تزلزل زندگی انسانها را فراهم نمود. تثبیت یک زندگی معمولی، حق همه انسانهاست و هنر مدیریت این است که با رسیدگی به امور معیشتی کارکنان موجبات آرامش روانی خانواده ها و نهایتا" آرامش جامعه را فراهم نمود.

وی در پایان بیان نمود:مادامی که هر فردی از امنیت شغلی و حد اقلهای یک زندگی بی نیاز نباشد نمی توان انتظار شکوفایی اندیشه های نو را از آنان داشت. به شکر خداوند در نظام جمهوری اسلامی منابع کافی برای اینگونه برنامه ریزی ها وجود دارند و با اعتقاد قلبی به دعای افراد و رضایتمندی عمومی رسیدن به این مهم کار چندان سختی نیست

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا